Argithea Race

Θετική υψομετρική
Αφετηρία - Τερματισμός
Έδρα Ιστορικής κοινότητας Αργιθέας, Συνοικισμός Μάγειρο
Ξεκινώντας από το συνοικισμό Κρανιά ανεβαίνοντας και ακολουθώντας τα σημάδια δεξιά, παίρνουμε τον ομαλά ανηφορικό δρόμο, που μας βγάζει στην εκκλησία Αγία Βαρβάρα έξω από τον συνοικισμό.

Εκεί ακολουθώντας τα σημάδια του αγώνα κάνουμε στροφή 90 μοιρών και περνάμε πάνω από την εκκλησία ακολουθώντας το μονοπάτι που μας βγάζει ξανά πάνω από τον συνοικισμό.

Ακολουθώντας τις υποδείξεις των σημαδιών μπαίνουμε σε έναν ανηφορικό δασικό όπου στα πρώτα 800m μας πετάει αριστερά κάτω, μέσα σε μονοπάτι με έλατα θάμνους και πέτρες.

Βγαίνοντας σε 500m στην εκκλησία του Αγίου Αθανασίου κατηφορίζουμε και στα πρώτα 200m στρίβουμε δεξιά και περνώντας από το μικρό “παρκάκι” του συνοικισμού, συνεχίζουμε ευθεία τρέχοντας παράλληλα πάνω από τον δρόμο.

Σε 400m περίπου το μονοπάτι μας πετάει στο δρόμο και συνεχίζουμε ανηφορικά ώσπου να βγούμε στον συνοικισμό Άνω Μάγειρο (2.6km), όπου θα βρούμε και τον 1ο σταθμό τροφοδοσίας.

Ακολουθώντας τα σημάδια του αγώνα περνάμε μέσα από την εκκλησία του Αγίου Νικολάου και ανηφορίζουμε ομαλά μέσα από τα σπίτια του συνοικισμού σε μία μαγική διαδρομή γεμάτη παράδοση.

Έπειτα από 200m θετικής ανάβασης, φτάνουμε στα τελευταία σπίτια του συνοικισμού και παίρνουμε τον χωματόδρομο αριστερά όπου μέσα σε 800m μας περνάει πάνω από την εκκλησία του Αγίου Χαραλάμπου. (4km)

Τραβερσάρουμε αριστερά στον κάτω χωματόδρομο από την εκκλησία, ακολουθώντας πάντα τα σημάδια του αγώνα και έπειτα μέσα σε 800m αντικρίζουμε τις κεραίες. Πέφτουμε αριστερά και κατηφορίζουμε βγαίνοντας στο συνοικισμό ξανά του Άνω Μάγειρου (5km), 2ος σταθμός τροφοδοσίας.

Στρίβουμε δεξιά τρέχοντας για 400m άσφαλτο και ξανά πέφτουμε αριστερά σύμφωνα με τις υποδείξεις των σημαδιών και παίρνουμε μία μεγάλη κατηφόρα περίπου 1,5 km μέσα από παλιά σπίτια μονοπάτια και έπειτα δασικό. Έχουμε φτάσει πλέον στο μεγάλο ρέμα όπου θα περάσουμε δύο διαδοχικά γεφυράκια παλιάς κατασκευής. Έχουμε φτάσει στο συνοικισμό Βασιλάδες και παίρνουμε τη μεγάλη ανηφόρα ώσπου να βγούμε στην άσφαλτο στο 7km του αγώνα. 3ος σταθμός τροφοδοσίας.

Για τα επόμενα τρία χιλιόμετρα μέχρι τον τερματισμό συνεχίζουμε άσφαλτο από το συνοικισμό Βασιλάδες περνώντας τον συνοικισμό Χαλκιόπουλο και έπειτα τερματισμός στον συνοικισμό Κρανιά.