Argithea Race

Θετική υψομετρική
Αφετηρία - Τερματισμός
Έδρα Ιστορικής κοινότητας Αργιθέας, Συνοικισμός Μάγειρο

Ξεκινώντας από τον συνοικισμό Μάγειρο Πετρίλου, ακολουθούμε υποδειγματικά την σήμανση που μας οδηγεί κατηφορικά σε άσφαλτο για περίπου 700 μέτρα. Αφήνοντας την άσφαλτο συνεχίζουμε να κινούμαστε σε δασικό δρόμο που σε περίπου 700 μέτρα τελειώνει και γίνεται εισαγωγή σε κατηφορικό μονοπάτι που μας οδηγεί στον ιστορικό Μύλο του χωρίου. Περνάμε το πρώτο γεφυράκι και εν συνεχεία το δεύτερο μετά από μόλις 200 μέτρα. Περνώντας και το δεύτερο γεφύρι ανεβαίνουμε προοδευτικά σε δασικό δρόμο. Έπειτα από 900 μέτρα φτάνουμε σε άσφαλτο και πάλι. Κινούμαστε αριστερά και ακολουθούμε την σήμανση και μπαίνουμε πάλι σε ημιδασικό ανηφορικό δρόμο για περίπου 50 μέτρα που αμέσως ο δρόμος μετατρέπεται σε καλντερίμι όπου ανηφορίζει μόνιμα, ανάμεσα από παλιά σπίτια με μεγάλη ιστορία. Φτάνοντας στον πρώτο σταθμό τροφοδοσίας το μονοπάτι ανηφορίζει μόνιμα περίπου 2,100 χλμ με +d420 υψομετρικά από τον πρώτο σταθμό. Περνάμε περίπου 5 διαδοχικά ρυάκια τα οποίων τα νερά είναι άκρος πόσιμα. Φτάνοντας στο τέλος του μονοπατιού βρισκόμαστε στον δεύτερο σταθμό τροφοδοσίας στην τοποθεσία Κλοτσοσκούφι με υψόμετρο 1580. ΕΔΩ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΤΑ 13km κατευθύνονται ΔΕΞΙΑ στον δασικό δρόμο, ενώ ο αγώνας των 30km συνεχίζουν ΕΥΘΕΙΑ αυτην συνέχεια του μονοπατιού Α17. Αφού αφήσουμε τον δεύτερο σταθμό τροφοδοσίας συνεχίζουμε στον δασικό δρόμο δεξιά μας. Ο δασικός δρόμος είναι κατηφορικός αλλά πολύ προοδευτικά. Υπάρχουν πολλές ρυάκια στο πέρασμα του που τα νερά είναι και αυτά πόσιμα. Σε πολλά σημεία του δασικού ενώ κινούμαστε σε ένα άκρος πανέμορφο μέρος διακρίνουμε εκ του δεξιού μας τις κορυφές Βουτσικάκι, Μουτσιάρα, Καζάρμα, Κουλκουτσάρι, Καράβα κ.α. Μετά από 5km περίπου ακολουθώντας την σήμανση πάντα με απόλυτη προσοχή, μπαίνουμε σε μονοπάτι υποδειγματικό με σήμανση του αγώνα. Σε περίπου 1.500km φθάνουμε πάλι στον πρώτο σταθμό τροφοδοσίας και γυρνάμε πάλι στην αφετηρία από το ίδιο μονοπάτι. Πάντοτε ακολουθούμε την σήμανση και την εμπιστευόμαστε